Campania online

În perioada 8-22 iunie, platforma EventLink360 va fi activă. Utilizatorii (participanții, pe de-o parte, și reprezentanții companiilor, pe de alta) vor avea acces la agenda evenimentului offline de la București, la funcționalitățile de pe platformă și vor putea interacționa. Participanții vor vizualiza companiile prezente la „Hai Acasă!” și ofertele lor profesionale, iar reprezentanții companiilor vor putea vizualiza profilurile participanților (prenume și nume, statut, universitatea din străinătate, specializare principală și secundară, disponibilitate).
„Agenda” evenimentului offline va conține calendarul derulării sesiunilor de prezentare din data de 22 iunie și informații despre formatul  și conținutul lor, dar și despre prezentatori. Participanții se vor putea înscrie la sesiunile la care doresc să participe.
„Contact sharing” presupune faptul că tânărul transmite o cerere de schimb de contacte cu reprezentantul companiei de oportunitățile căreia acesta este interesat. Prin transmiterea acestei cereri, tânărul supune atenției reprezentantului de companie profilul său (completat la înregistrare) și CV-ul său (încărcat odată cu înregistrarea). În funcție de nevoi și priorități, reprezentantul de companie va accepta schimbul de contacte și va pune la dispoziția tânărului un e-mail și un număr de telefon și/sau orice detalii de contactare.
„Contact sharing” poate fi utilizată, în egală măsură, de reprezentanții de companie. Dacă sunt interesați să intre în legătură cu studenții și absolvenții înscriși pe platformă din anumite domenii de specializare, aceștia vor transmite cereri de schimb de contacte pentru a le putea vizualiza CV-ul și datele de contact.
„Meeting request” presupune faptul că participantul transmite o cerere de întrevedere/discuție cu reprezentantul companiei în cadrul evenimentului de la București, din data de 22 iunie.  Dacă cererea de întrevedere va fi aprobată, participantul și reprezentantul de companie vor putea stabili detaliile ulterioare. În măsura în care întrevederea offline nu va fi posibilă, participantul și reprezentantul de companie vor putea stabili o discuție prin chat, video-call, call (prin servicii exterioare pe care le utilizează personal — Skype, Google Hangout, cele ale operatorilor de telefonie mobilă etc.).
„Meeting request” poate fi utilizată, în același fel, de reprezentanții de companie.