Întrebări frecvente

Ce este „Hai Acasă!”?

„Hai Acasă!” este un eveniment de cariere pentru studenții și absolvenții cu experiență internațională (constând în  minim un semestru de mobilitate academică, petrecut la o instituție acreditată de învățământ de peste hotare).

Cum arată Ediția 2015 a evenimentului „Hai Acasă!”?

Ediția din acest an are două componente: una de interacțiune online între participanți și reprezentanții companiilor înscrise; și evenimentul offline de la București, în care participanții și reprezentanții companiilor interacționează direct, la standurile de prezentare și în cadrul sesiunilor interactive.

„Hai Acasă!” online este programat să se desfășoare în perioada 24 iunie-30 iunie şi 2 iulie-15 iulie 2015, pe platforma EventLink360.

„Hai Acasă!” offline este programat pentru data de 1 iulie 2015, la București, la SenecaAnticafe, între orele 10:00 şi 14:00.

Cum ajung la locaţia evenimentului de pe 1 iulie?

Am ales pentru ediţia din acest an o locaţie mai neconvenţională: SenecaAnticafe – un spaţiu unde tu dai valoare timpului tău. În intervalul orar 10:00 – 14:00, aici poţi întâlni reprezentanţi ai unor companii precum Deloitte, Accenture, Pfizer sau Schaeffler România. SenacaAnticafe este situată în zona Piaţa Victoriei, lângă parcul Kiseleff, te rugăm să consulţi harta de aici pentru a afla cum poţi ajunge.

Ce presupune înscrierea?

Studenții și absolvenții cu experiență internațională se vor înregistra pe platforma EventLink360. Înregistrarea presupune completarea unui profil și încărcarea unui CV actualizat (în română sau engleză), pe baza căruia se va opera verificarea respectării condițiilor de participare (experiență internațională de studii de minim un semestru la o instituție de învățământ acreditată din străinătate).

* CV-ul actualizat va reprezenta și baza interacțiunii participanților cu reprezentanții companiilor. Cei care îndeplinesc criteriile de participare vor avea acces la toate funcționalitățile platformei. Mai multe detalii găsești aici.

Care este programul evenimentului și la care dintre sesiuni pot participa?

Programul evenimentului va fi transmis odată cu lansarea campaniei online. Sesiunile de prezentare sunt deschise tuturor utilizatorilor care au primit confirmarea participării la campania online și la evenimentul offline. Participanții sunt încurajați să participe la toate sesiunile interactive.

Ce angajatori participă?

Înregistrarea la eveniment a companiilor este în derulare. Începând cu activarea platformei,  participanții vor putea vizualiza companiile participante și oportunitățile profesionale deschise. Pentru a alfa care sunt companiile participante, vă invităm sa consultați pagina Sponsori si suţinători.

Ce costuri există pentru participanți?

Nu există niciun fel de taxă pentru participanții la întregul eveniment de cariere „Hai Acasă!” – studenți și absolvenți cu experiență internațională. Cei care se încadrează în condițiile de participare și care doresc să ia parte la eveniment vor trebui să se înregistreze pe platforma EventLink360.

Sunt întrebări la care nu ai găsit un răspuns?
Te rugăm să ne contactezi la haiacasa@proiecte.lsrs.ro